Kieltenope Jonnan kurssitärpit syksylle 2021

 

Kielten suunnittelijaopettaja kotitoimiston terassitoimipisteellä

Kesäloma lähestyy odottavissa merkeissä. Jännityksellä pohdimme, millaista Opiston kurssitoiminta on ensi syksynä. Pidetäänkö turvavälit, käytetäänkö maskia, ollaanko etänä vai lähinä? Tulevatko järvenpääläiset kursseille? Tulettehan!

Me Opiston suunnittelijaopettajat olemme koonneet huikean kurssitarjonnan, josta löytyy jokaiselle jotakin. Olen listannut tähän kursseja, joille itse osallistuisin joko yksin tai perheeni kanssa. Useille näistä kursseista voi osallistua koronatilanteesta riippumatta.

5350 Luentosarja verkossa. History of English in 5 lectures

Olen englannin, saksan ja ruotsin opettaja ja minua on aina kiehtonut kielten historia: miten kielet ovat kehittyneet sellaisiksi kuin ne nyt ovat? Amerikkalaissyntyinen opettajamme Maria Kimberly avaa asiaa englannin kielen osalta viisiosaisella luentosarjalla, joka järjestetään verkossa.

9600A Käsityöpaja lapsen kanssa – syksy

Tälle käsityökurssille lähtisin yhdessä alakouluikäisen tyttäreni kanssa. Olemme molemmat tosi innostuneita käsitöistä ja askartelusta!

6531 Latinalaisamerikkalaiset tanssit alkeet

Minulla on kaksi vasenta jalkaa, mutta rakastan lattarirytmejä.

80220 Kevyt lihaskuntojumppa – hybridi (NV)

Kehoni kaipaa liikuntaa ja ohjattua kehonhuoltoa, joten tämä kurssi on ehdoton valinta syksyyn. Osallistua voi joko paikan päällä treenisalissa tai vaihtoehtoisesti kotoa käsin etänä.

6236 Kuvankäsittelyn perusteet Adobe Lightroomilla

Haluaisin oppia kuvankäsittelyä tietokoneella. Taidosta olisi hyötyä työssäni, jossa teen mm. paljon somepostauksia.

1922 Mielenterveyden ensiapu 1

Olen käynyt perinteisen ensiapukurssin, mutta mielenterveyden ensiapu on minulle uusi juttu. Tähän täytyy ehdottomasti tutustua.

Nähdään syksyllä kursseilla!

Terveisin Jonna

Kommentit

Suositut tekstit