Uusi ilmaisutaiteen suunnittelijaopettaja esittäytyy




Olen Piia Surakka, Järvenpään Opiston uusi ilmaisutaiteen suunnittelijaopettaja. Takanani on nyt kaksi kuukautta uuden työn opettelua ja alkaa tuntua, että olen jo oppinutkin jotakin. 

Työpaikkana Järvenpään Opisto on monipuolinen ja innostava, ja tuntuu, että sovimme hyvin yhteen. Lisäksi työtoverit ovat aivan ihania, ilman heitä arki olisi paljon harmaampaa.

Taustaltani olen teatteri-ihminen, tosin ensimmäiset kerrat olin teatterinäyttämöllä balettia tanssien. Nykyisin viihdyn näyttämön ulkopuolella, mutta minut saattaisi vielä saada esiintymään laulaen, kunhan se olisi musikaalityyppistä, jossa saa laulaa isolla äänellä ja ilmaisulla!  Teatterin ja esiintymisen lisäksi opetan puheilmaisua ja kehonkäyttöä. Olen myös Feldenkrais®- ja kohta myös MELT Method®-opettaja. Viime vuodet olen toiminut tuntiopettajana, joten se puoli opistotyöstä on hyvin tuttua. 

Työssäni Järvenpään Opistossa haluan tuoda esille tasapuolisesti musiikkia, tanssia ja teatteria. Minua kiinnostavat myös niiden välimuodot ja yhdistelmät. Toivon pääseväni tekemään paljon yhteistyötä ja poikkitaiteellisia projekteja, sekä lisäämään lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksia.

Muutama asia, joita kaikki eivät tiedä minusta:
Olen käynyt Jordaniassa kahdesti.
Haluaisin englantilaisen 50-luvun avoauton, mielellään punaisena.
Pidän liskoista ja sammakoista (mitä värikkäämpiä, sitä parempi).
Saan kieleni kourulle.





Kommentit

Suositut tekstit